DIENSTEN > MANAGED SERVICES

Stabiel. Veilig.
Altijd beschikbaar.

Met de managed services van

Gemba

Gemba levert high availability managed hosting voor IBM Maximo en asset management-oplossingen. Voor een betrouwbare, schaalbare en veilige omgeving – volledig beheerd, inclusief monitoring, updates en incident response.

7

Beheer dat verder

reikt dan uptime

 

Wij beheren je IBM Maximo-omgeving van OS tot applicatielaag. Van patching tot performance tuning, van back-ups tot security checks – alles wat nodig is om continuïteit en compliance te waarborgen.

Onze specialisten monitoren proactief, signaleren trends en sturen bij voordat er een issue ontstaat. Technische diepgang, korte communicatielijnen en een team dat je omgeving kent en met je meedenkt: daar kun je op rekenen.

Onze managed
services

Helpdesk support

Vragen, meldingen of iets wat niet lekker loopt? Onze servicedesk helpt je snel verder. We bieden support op afstand en – als het nodig is – ook gewoon op locatie.

Eerstelijns of tweedelijns, technisch of functioneel: je krijgt altijd een helder antwoord van iemand die weet waar het over gaat.

DevOps support

 

Wij houden je omgeving draaiende én in beweging. Van infra tot applicatie zorgen we voor updates, patches en releases volgens onze DevOps-principes – zonder verrassingen.

Met slimme monitoring en automatisering merken we issues op voor ze een probleem worden. Dat resulteert in minder brandjes en meer vooruitgang.

Service Level Agreements (SLA’s)

Geen vage beloftes, maar duidelijke afspraken. Samen bepalen we het serviceniveau dat bij jouw organisatie past – van beschikbaarheid tot responstijden.

Je weet precies wat je kunt verwachten en wij zorgen dat we het waarmaken. Zichtbaar, meetbaar
en zonder ruis.

Managed services van Gemba: daar kom je verder mee

  • Minder downtime en snellere probleemoplossing
  • Schaalbare ondersteuning die meegroeit met jouw organisatie
  • Meer focus op innovatie en bedrijfsprocessen
  • Toegang tot experts zonder vaste personeelskosten
“De samenwerking is altijd vlot en proactief, waarbij deskundigheid, meedenken en persoonlijk contact voorop staan.”
Client Logo
Frido de Kool , CMMS Engineer, Wintershall
“De samenwerking is altijd vlot en proactief, waarbij deskundigheid, meedenken en persoonlijk contact voorop staan.”
“Het gaat om meer dan alleen techniek, het gaat ook om de mensen. De mensen van Schiphol en Gemba weten elkaar heel goed te vinden. Dat is belangrijk, want je moet het samen doen.”
Client Logo
Robbert Klein Obbink , Category Manager Airport Process Solutions, Schiphol
“Het gaat om meer dan alleen techniek, het gaat ook om de mensen. De mensen van Schiphol en Gemba weten elkaar heel goed te vinden. Dat is belangrijk, want je moet het samen doen.”
“Gemba is een betrouwbaar bedrijf dat altijd gericht een oplossing weet te vinden en daarin ook meedenkt. De personen binnen Gemba met wie waar we mee werken, zijn altijd erg vriendelijk en ik voel me er altijd welkom.”
Client Logo
Jurgen Giltjes , Hoofd Verkoopgroep Kathodische Bescherming, Merrem & laPorte
“Gemba is een betrouwbaar bedrijf dat altijd gericht een oplossing weet te vinden en daarin ook meedenkt. De personen binnen Gemba met wie waar we mee werken, zijn altijd erg vriendelijk en ik voel me er altijd welkom.”
“IBM Maximo is een bewezen product, met heel veel mogelijkheden. Nu gebruiken we nog maar een fractie ervan. We willen veel meer uit Maximo halen om het onderhoud van onze primaire assets verder te verbeteren. De gespecialiseerde kennis en brede ervaring van Gemba zijn is daarbij heel belangrijk.”
Client Logo
Daniel Kolobaric , Product Owner van het Ketenteam Onderhoud, Stedin
“IBM Maximo is een bewezen product, met heel veel mogelijkheden. Nu gebruiken we nog maar een fractie ervan. We willen veel meer uit Maximo halen om het onderhoud van onze primaire assets verder te verbeteren. De gespecialiseerde kennis en brede ervaring van Gemba zijn is daarbij heel belangrijk.”
“We kunnen op Gemba bouwen en zijn tevreden over de samenwerking. Gemba begrijpt de uitdagingen van Schiphol.”
Client Logo
Shakita Doeswijk , Tan A Kiam, Service Manager bij de afdeling Asset Management IT Services, Schiphol
“We kunnen op Gemba bouwen en zijn tevreden over de samenwerking. Gemba begrijpt de uitdagingen van Schiphol.”
Bij Gemba draait het om de mens, je moet het naar je zin hebben. Want een goed product zet je neer met vakmanschap én toegewijde mensen.
Client Logo
Elwin de Man , Service Desk Medewerker
Bij Gemba draait het om de mens, je moet het naar je zin hebben. Want een goed product zet je neer met vakmanschap én toegewijde mensen.

Ontdek hoe

onze managed services jouw assetbeheer versterken.

Johan Knook

Plan een adviesgesprek

Of je nu aan de start staat van je asset management-traject of je huidige IBM Maximo-omgeving wilt optimaliseren – we helpen je graag verder.



Maak een afspraak
×