DIENSTEN > MOBIELE DIENSTEN

Mobiel asset management makkelijk
gemaakt

Kies voor simpel, praktisch en effectief mobiel asset management met de ervaring en no-nonsense aanpak van Gemba. Ondersteun je onderhoudsmensen overal met realtime inzicht en vaste workflows.

7

Mobiele ondersteuning die aansluit op jouw

behoefte

 

Met Gemba haal je meer uit mobiel asset management. Wij vertalen jouw werkprocessen naar gebruiksvriendelijke mobiele apps waar je monteurs en planners mee uit de voeten kunnen. Eenvoudig en resultaatgericht: onze oplossingen doen wat ze moeten doen en zijn afgestemd op wat jouw organisatie nodig heeft.

Mobiel assetbeheer vraagt meer dan een app

 

Werk je met IBM Maximo of gebruik je een andere EAM-oplossing? Het maakt niet uit. Wij helpen je bij de inrichting en uitrol van mobiele toepassingen die passen bij jouw processen. Onze specialisten zorgen dat je technici toegang hebben tot relevante data en taken, met duidelijke interfaces en offline functionaliteit.

Ook kijken we mee naar veiligheid, compliance en gebruikersacceptatie. Want mobiel werken gaat verder dan de vervanging van je desktop. Het is een andere manier van werken met eigen behoeftes en aandachtspunten.

Onze diensten voor

mobiel asset

management

Mobiele oplossingen op basis van IBM Maximo Mobile

We implementeren IBM Maximo Mobile als mobiele interface voor je EAM-omgeving. Hiermee geef je je monteurs en inspecteurs overal toegang tot werkorders, assetinformatie en checklists – ook zonder netwerkverbinding.

Gebruikersgerichte inrichting

We stemmen de inrichting van apps af op de werkwijze van jouw onderhoudsmensen. Intuïtieve schermen, spraakondersteuning, directe terugkoppeling – alles om veilig en efficiënt onderhoud aan je assets uit te voeren onder uiteenlopende omstandigheden.

Managementinformatie en sturing

Mobiele oplossingen leveren niet alleen voordelen op locatie, maar ook op kantoor. Je planners en onderhoudsmanagers krijgen realtime inzicht in status en voortgang, en kunnen bijsturen op basis van actuele data.

Mobiele diensten voor assetbeheer van Gemba: daarom werkt het

  • Praktische oplossingen die direct aansluiten bij jouw werkprocessen
  • Duidelijke, gebruiksvriendelijke mobiele apps voor monteurs en planners
  • Jarenlange praktijkervaring met de inzet van IBM Maximo Mobile
  • Echte samenwerking: wij luisteren, passen aan en ondersteunen tijdens het hele traject
“De samenwerking is altijd vlot en proactief, waarbij deskundigheid, meedenken en persoonlijk contact voorop staan.”
Client Logo
Frido de Kool , CMMS Engineer, Wintershall
“De samenwerking is altijd vlot en proactief, waarbij deskundigheid, meedenken en persoonlijk contact voorop staan.”
“Het gaat om meer dan alleen techniek, het gaat ook om de mensen. De mensen van Schiphol en Gemba weten elkaar heel goed te vinden. Dat is belangrijk, want je moet het samen doen.”
Client Logo
Robbert Klein Obbink , Category Manager Airport Process Solutions, Schiphol
“Het gaat om meer dan alleen techniek, het gaat ook om de mensen. De mensen van Schiphol en Gemba weten elkaar heel goed te vinden. Dat is belangrijk, want je moet het samen doen.”
“Gemba is een betrouwbaar bedrijf dat altijd gericht een oplossing weet te vinden en daarin ook meedenkt. De personen binnen Gemba met wie waar we mee werken, zijn altijd erg vriendelijk en ik voel me er altijd welkom.”
Client Logo
Jurgen Giltjes , Hoofd Verkoopgroep Kathodische Bescherming, Merrem & laPorte
“Gemba is een betrouwbaar bedrijf dat altijd gericht een oplossing weet te vinden en daarin ook meedenkt. De personen binnen Gemba met wie waar we mee werken, zijn altijd erg vriendelijk en ik voel me er altijd welkom.”
“IBM Maximo is een bewezen product, met heel veel mogelijkheden. Nu gebruiken we nog maar een fractie ervan. We willen veel meer uit Maximo halen om het onderhoud van onze primaire assets verder te verbeteren. De gespecialiseerde kennis en brede ervaring van Gemba zijn is daarbij heel belangrijk.”
Client Logo
Daniel Kolobaric , Product Owner van het Ketenteam Onderhoud, Stedin
“IBM Maximo is een bewezen product, met heel veel mogelijkheden. Nu gebruiken we nog maar een fractie ervan. We willen veel meer uit Maximo halen om het onderhoud van onze primaire assets verder te verbeteren. De gespecialiseerde kennis en brede ervaring van Gemba zijn is daarbij heel belangrijk.”
“We kunnen op Gemba bouwen en zijn tevreden over de samenwerking. Gemba begrijpt de uitdagingen van Schiphol.”
Client Logo
Shakita Doeswijk , Tan A Kiam, Service Manager bij de afdeling Asset Management IT Services, Schiphol
“We kunnen op Gemba bouwen en zijn tevreden over de samenwerking. Gemba begrijpt de uitdagingen van Schiphol.”
Bij Gemba draait het om de mens, je moet het naar je zin hebben. Want een goed product zet je neer met vakmanschap én toegewijde mensen.
Client Logo
Elwin de Man , Service Desk Medewerker
Bij Gemba draait het om de mens, je moet het naar je zin hebben. Want een goed product zet je neer met vakmanschap én toegewijde mensen.

Je onderhouds-technici mobiel ondersteunen, waar ze ook zijn?

Johan Knook

Neem contact op

Of je nu aan de start staat van je asset management-traject of je huidige IBM Maximo-omgeving wilt optimaliseren – we helpen je graag verder.



Maak een afspraak
×