IBM MAXIMO > MAXIMO MOBILE

IBM Maximo Mobile Mobiele kracht

voor je technici

Geef je monteurs altijd en overal toegang tot IBM Maximo met een intuïtieve app – ook offline. Voor snel, veilig en foutloos werken in het veld.

7

Altijd actuele assetdata

binnen handbereik

Voor technici onderweg of op locatie is het essentieel om over de juiste informatie te beschikken. IBM Maximo Mobile is een eenvoudig te gebruiken app, waarmee je eenvoudig werkorders uitvoert, gegevens bijwerkt en assets inspecteert.

Foto’s uploaden, documenten raadplegen of meetwaarden invoeren: het kan allemaal direct in de app, zonder terug te gaan naar kantoor. Dankzij de offline functionaliteit is het zelfs mogelijk gewoon door te werken in tunnels, op afgelegen locaties of bij storingen in het netwerk.

Wat kun je met IBM Maximo Mobile?

Ondersteuning voor veldtechnici

IBM Maximo Mobile is een speciaal ontworpen app voor je technici en onderhoudsteams. Werkorders uitvoeren, metingen vastleggen en assetinformatie direct op locatie actualiseren? IBM Maximo Mobile kan het allemaal en sluit naadloos aan op je werkprocessen.

Spraakgestuurde invoer

Geen hand vrij om te typen? IBM Maximo Mobile ondersteunt spraakgestuurde datainvoer. Dat maakt mobiel werken sneller, gemakkelijker en veiliger – zeker in situaties waar je mensen hun handen vrij moeten hebben.

Fotologging en documentbeheer

Laat je technici eenvoudig foto’s toevoegen aan werkorders of assets om situaties te documenteren. Ze hebben bovendien directe toegang tot handleidingen, instructies en onderhoudshistorie – digitaal en actueel.

Integratie met GIS en IoT

Maak het mogelijk assetinformatie op locatie te bekijken via interactieve GIS-kaarten, compleet met coördinaten en context. En koppel IoT-sensoren voor realtime meetdata over temperatuur, trillingen of slijtage – allemaal inzichtelijk voor je technische teams in de mobiele app.

IBM Maximo Mobile
met Gemba: zo werkt

het voor jou

  • Hogere productiviteit en minder administratie
  • Altijd en overal toegang tot actuele assetinformatie
  • Betere afstemming tussen veldwerk en kantoor
  • Verhoogde veiligheid en compliance dankzij digitale workflows
  • Minder fouten door realtime en spraakgestuurde invoer
“De samenwerking is altijd vlot en proactief, waarbij deskundigheid, meedenken en persoonlijk contact voorop staan.”
Client Logo
Frido de Kool , CMMS Engineer, Wintershall
“De samenwerking is altijd vlot en proactief, waarbij deskundigheid, meedenken en persoonlijk contact voorop staan.”
“Het gaat om meer dan alleen techniek, het gaat ook om de mensen. De mensen van Schiphol en Gemba weten elkaar heel goed te vinden. Dat is belangrijk, want je moet het samen doen.”
Client Logo
Robbert Klein Obbink , Category Manager Airport Process Solutions, Schiphol
“Het gaat om meer dan alleen techniek, het gaat ook om de mensen. De mensen van Schiphol en Gemba weten elkaar heel goed te vinden. Dat is belangrijk, want je moet het samen doen.”
“Gemba is een betrouwbaar bedrijf dat altijd gericht een oplossing weet te vinden en daarin ook meedenkt. De personen binnen Gemba met wie waar we mee werken, zijn altijd erg vriendelijk en ik voel me er altijd welkom.”
Client Logo
Jurgen Giltjes , Hoofd Verkoopgroep Kathodische Bescherming, Merrem & laPorte
“Gemba is een betrouwbaar bedrijf dat altijd gericht een oplossing weet te vinden en daarin ook meedenkt. De personen binnen Gemba met wie waar we mee werken, zijn altijd erg vriendelijk en ik voel me er altijd welkom.”
“IBM Maximo is een bewezen product, met heel veel mogelijkheden. Nu gebruiken we nog maar een fractie ervan. We willen veel meer uit Maximo halen om het onderhoud van onze primaire assets verder te verbeteren. De gespecialiseerde kennis en brede ervaring van Gemba zijn is daarbij heel belangrijk.”
Client Logo
Daniel Kolobaric , Product Owner van het Ketenteam Onderhoud, Stedin
“IBM Maximo is een bewezen product, met heel veel mogelijkheden. Nu gebruiken we nog maar een fractie ervan. We willen veel meer uit Maximo halen om het onderhoud van onze primaire assets verder te verbeteren. De gespecialiseerde kennis en brede ervaring van Gemba zijn is daarbij heel belangrijk.”
“We kunnen op Gemba bouwen en zijn tevreden over de samenwerking. Gemba begrijpt de uitdagingen van Schiphol.”
Client Logo
Shakita Doeswijk , Tan A Kiam, Service Manager bij de afdeling Asset Management IT Services, Schiphol
“We kunnen op Gemba bouwen en zijn tevreden over de samenwerking. Gemba begrijpt de uitdagingen van Schiphol.”
Bij Gemba draait het om de mens, je moet het naar je zin hebben. Want een goed product zet je neer met vakmanschap én toegewijde mensen.
Client Logo
Elwin de Man , Service Desk Medewerker
Bij Gemba draait het om de mens, je moet het naar je zin hebben. Want een goed product zet je neer met vakmanschap én toegewijde mensen.

Werk digitaal en efficiënt in het veld met IBM Maximo Mobile.

Johan Knook

Ga in gesprek met Gemba

Of je nu aan de start staat van je asset management-traject of je huidige IBM Maximo-omgeving wilt optimaliseren – we helpen je graag verder.

Maak een afspraak
×